خبرهای داغ:
خطیب جمعه اصفهان:

نباید بین استانها تبعیض باشد|حماسه 9دی معجزه الهی بود

حجت الاسلام والمسلمین میردامادی با انتقاد از تبعیض قائل شدن مسؤولان میان استانها، گفت: حماسه 9 دی حرکتی خودجوش و انقلابی از سوی مردم بود که توطئه‌های چندین ساله دشمنان در شکل گیری فتنه سال 88 را خنثی کرد.
کد خبر: ۹۰۹۴۱۳۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، با اشاره به روایتی از امام علی(ع) تقوا را عامل سربلندی و موفقیت امت اسلامی توصیف کرد و گفت: تقوا می‌تواند ما را در برابر فقر، گرفتاری‌های دنیا و دشمنی‌ها محافظت کند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی، وی را شخصیتی انقلابی و عالمی بدون ادعا توصیف کرد و افزود: آیت الله هاشمی شاهرودی هرگز دست از حمایت از انقلاب اسلامی برنداشت و همواره در مسؤولیت‌های مختلف به انقلاب اسلامی خدمت می‌کرد و به همین دلیل مسؤولیتی که به وی پیشنهاد می‌شد را قبول می‌کرد تا در خدمت انقلاب اسلامی و کشور باشد.

وی حماسه 9 دی را معجزه‌ای الهی و موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان برشمرد و تصریح کرد: حماسه 9 دی حرکتی خودجوش و انقلابی از سوی مردم بود که توطئه‌های چندین ساله دشمنان در شکل گیری فتنه سال 88 را خنثی کرد و انسجام و اتحاد مردم را به خوبی به نمایش گذاشت.

خطیب جمعه اصفهان با انتقاد از بی توجهی مسؤولان به مشکلات استان اصفهان از جمله مسأله آب اصفهان، اظهار کرد: استعفای نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در راستای مطالبه حقوق مردم و برطرف شدن مشکلات آب استان اصفهان، اقدامی شجاعانه بود و نمایندگان استان به خوبی به وظایف خود عمل کردند.

حجت الاسلام والمسلمین میردامادی خاطرنشان کرد: اینکه می‌گویند در شمال و جنوب کشور دریا وجود دارد و این یک نعمت الهی است درست است اما باید پرسید وظیفه چه کسی است که آب را تصفیه کند و به دست مردم برساند؟ مسؤولان در پاسخ به نمایندگان استان اصفهان گفتند میان استان‌ها فرقی نیست، اما شاهد بروز مشکلات بسیاری در استان اصفهان به ویژه در مسأله آب و مسائل اقتصادی هستیم.

وی با اشاره به تعطیلی بسیاری از صنایع و واحدهای تولیدی در استان اصفهان، خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان مدعی هستند که بین استانها تبعیض و تفاوتی قائل نیستند پس چرا در استان کرمان زادگاه معاون اول رئیس جمهور میزان بیکاری نزدیک به صفر شده است و مشکلات آبی سمنان و رفسنجان برطرف شده و در گذشته نیز آب به یزد برده شد؟

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان به اندازه 10 استان کشور مالیات پرداخت می‌کند، گفت: ما مخالف پرداخت مالیات نیستیم بلکه خواستار رفع تبعیض و تفاوت میان استانها هستیم و می‌خواهیم مسؤولان و دولتمردان به مشکلات استان اصفهان توجه کنند و مانع رشد مشکلاتی نظیر بی آبی و تعطیلی کارگاه‌ها و صنایع و رشد بیماری و بیکاری در استان اصفهان شوند.

ارسال نظرات